multimi de obiecte

Multimi de obiecte – activitate pe pipaite

Stiti deja ca la clasele mici totul e pe pipaite. Simtul tactil are un rol important in invatare. Manipularea obiectelor ii ajuta pe copii sa asimileze mai usor, sa inteleaga mai repede. Nu e greu sa faci multimi – strangi totul la un loc. Ne-am jucat putin cu multimi si cu muuuulte obiecte. A fost galagie, copiii s-au bucurat sa vada obiectele, le-au cercetat (desi le stiau pe unele de anul trecut).

Strange o multime!

  • Faceti multimi cu copii. Sigur stiti jocul buchetele.
  • Faceti multimi cu obiecte de prin clasa.
  • Pentru a delimita multimile, folositi ata: inconjurati obiectele cu un fir de ata.
  • Comparati, sortati, amestecati, impartiti obiectele, faceti corespondenta element cu element.
  • Transformati activitatea intr-un joc: Formati, cantand, o multime cu 5 nasturi. Formati, fara sa va uitati, doar pipaind, o multime cu 6 scoici.
  • Inserati in sarcini si alte concepte: Formati sus, pe banca o multime cu 4 obiecte si jos una cu un obiect mai putin. Formati la dreapta, la stanga… Formati o multime cu 7 obiecte, asezand obiectele in linie.
  • Indicati numarul de obiecte prin alte obiecte, fara a vorbi: aratati 5 degete sau 6 creioane sau un cartonas cu un numar.
  • Incurcati-i! Adora sa ii incurcati: Formati o multime cu tot atatea elemente cati nasturi ai.
  • Lucrati in individual, in perechi, pe echipe.
  • Daca lucrati in perechi sau in echipe incurajati-i sa raspunda, pe rand, la provocari: Unul dintre voi va explica ce a facut.

 

Multimi cu obiecte obisnuite

Iata ce am gasit noi prin clasa:

Scoici

tacamuri de plastic

pietricele,

paste fainoase

dopuri

piese ratacite de puzzle

nasturi

Ema

Please follow and like us:

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.