Bucuriile iernii – unitate de invatare

Adaptam, reconfiguram…. mereu sunt in cautare de combinatii. Am planificat deja ce voi face saptamana viitoare. Discutam despre Iarna, litera C si cifra 6. Inca nu am gasit ceva – o imagine, un obiect – de care sa leg litera C. Dar imi vine mie o idee. Sau imi vor da copiii o idee.

AICI poti sa vezi planificarea mea tematica. E cu titlu orientativ. In jurul ei tes mai departe in functie si de zi si de ideile ce-mi vin dintr-o data, adaptez si reconfigurez mereu. Nu, nu schimb totul, ar fi derutant. Doar … ajustez. De exemplu, daca nu gasesc niste bete potrivite, voi renunta la a face o sorcova saptamana aceasta. Voi inlocui activitatea cu altceva: o felicitare probabil.

Planificarea mea nu cuprinde si alte activitati adiacente pe care le voi desfasura: de exemplu … voi confectiona niste „cadouri” uriase unde voi scrie … exercitii de citire si de matematica. Si niste nori mari, albastri, pentru jocul „Eu spun una – tu spui multe”. Si niste luuuuuungi ordonate tematic pentru cuvinte care incep cu C ( copiilor le place tot ce e mare, urias, impunator – cu cat e mai luga lista, cu atat vor fi mai fericiti – problema verificata, sa stiti!)

Mai lucram (din greu) la lucrul in grup: intr-un grup de 6 copiii mereu exista formula: 2-3 sunt foarte activi, pun totul la mijloc, 2 asteapta pe ceilalti sa ia deciziile, 2 lucreaza singuri, pentru ei si mai arunca (sau nu!) o privire si la grupul lor. Nu reusesc sa se coordoneze toti. Hmmmm….

Si vom lucra (tot din greu) la:
-Imi astept randul
-Impart cu ceilalti
-Jucariile pe care le gasesc in clasa nu sunt numai ale mele
-Duc hartia la cos chiar daca nu imi apartine (acesta e un obiectiv care se lasa greu atins!!!).

Dar totul e super-duper REALIZABIL. 

Please follow and like us:

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *